Wygląd: 187/83. Czarne włosy, zielone oczy.
Znaki szczególne: Spiczaste uszy, lul.
Ciekawostki:- Kostek nie lubi czekolady - jest za to wielkim fanem ciast owocowych, sam je również piecze.
- Jest oburęczny.
- Potrafi korzystać z komputera, ma nawet jeden w domu, którego używa głównie do nauki, czytania wierszy... no i oglądania śmiesznych filmików ze zwierzętami. Powaga.
- Zdaje się lubić tylko trzy kolory: czarny, biały i niebieski. Całe jego mieszkanie jest czarno-białe, czasami można dopatrzeć się niebieskich elementów dekoracyjnych w kolorze niebieskim.
- Zajadły fan parkouru miejskiego. Często wieczorami go ćwiczy, przebiera się wtedy niczym rasowy ninja (w sensie zakłada czapkę i często kominiarkę zasłaniającą pół twarzy) i skacze ludziom po dachach, rynnach, balkonach.
- Jest dyplomowanym inżynierem taumaturgicznym, w swoim mieszkaniu ma naprawdę wypasioną pracownię (dostał ją razem z mieszkaniem na dwudzieste urodziny, jebany banan).
- Jego broń magiczna - miecz, Zbawiciel - jest jego własnym projektem, prototyp broni był częścią jego pracy inżynierskiej.
- Weganin, o ile ma do tego okazję. W wojsku przeważnie nie ma.
- Popala w sekrecie.
Moce
- Wilcza zamieć - enpis:
Nazwa: Wilcza zamieć
Typ: enpis
Wygląd: Trzy basiory o szarym futrze, trochę większe od normalnych wilków.
Funkcja: Pełnią funkcję defensywno-ofensywną i służą jako wyśmienity alarm. Ostre zęby, szybkość i zwinność gwarantują udany atak - bądź obronę - a ich wycie może posłużyć jako dźwięk wezwania pomocy.
Limity: 3 posty użytkowania, 2 odpoczynku.
- Memento mori - egida:
Nazwa: Memento Mori
Typ: egida
Wygląd: Konstanty zlewa się z otoczeniem - innymi słowy staje się niewidzialny. Jego postać zaczyna się śnieżyć i wygląda to jak zakłócenia telewizyjne, a po chwili użytkownik zdaje się zwyczajnie znikać - razem ze swoim wyposażeniem. Ślady na śniegu czy błocie są nadal widoczne.
Funkcja: Neutralizacja wrogich ataków fizycznych, działa niczym ściana. Ukrycie przed wrogiem.
Limity: 4 posty użytkowania, 3 odpoczynku.
- Telekineza:
Typ: czar osobisty
Funkcja: Telekineza. Nic nadzwyczajnego, Konstanty może przesuwać przedmioty i niewielkie stworzenia na nieduże odległości.
Limity: Maksymalna waga podnoszonych przedmiotów - 40 kilogramów. Maksymalna waga podnoszonego organizmu żywego - 20 kilogramów.
Maksymalna odległość przemieszczenia obiektu - 100 metrów.
1 post użycia, 1 post odpoczynku
- Zbawiciel-04:
Nazwa: Zbawiciel-04
Typ: Broń magiczna
Wygląd: Półtoraręczny miecz o prostej głowi. Kulista głowica zwieńczona bursztynem. Ostrze wzmocniono utwardzanym mithrilem oraz wygrawerowanymi runami ochronnymi.
Funkcja: Po aktywacji wgranego w broni zaklęcia (należy wypowiedzieć hasło "Zbaw nas ode złego") miecz ściąga do siebie fagi i po chwili uwalnia je w postaci wyładowania antysuicydalnego - lustrzanego odbicia jegerskich bomb. Ładunek pozytywnej energii rani i paraliżuje Czarnych, a znajdujących się w zasięgu wybuchu ludzi napawa optymizmem i dodaje im energii.
Limity: Jedno użycie na walkę.
- Liberum Veto:
Nazwa: Liberum veto
Typ: czar osobisty
Wygląd: W czasie używania czaru dookoła oczu Konstantego pojawia się delikatna poświata w żółto-zielonym kolorze.
Funkcja: Przejęcie pełnej kontroli nad ciałem innej istoty - zmuszanie jej do działań wbrew jej woli, przekonaniom czy chęciom. Każdy poddawany działaniu czaru jest w pełni świadomy tego, co robi i co się z nim dzieje. Konstanty może również zmusić istotę pod swoją kontrolą do odpowiedzi na pytania zgodnie z prawdą, o ile dana istota posiadła zdolność mówienia. Czar nie może jednak wymagać od kontrolowanego wykonania rozkazu, który byłby dla niego niemożliwy z przyczyn biologicznych (np. zmuszanie żaby do chodzenia na dwóch nogach, człowieka do latania, itd.).
Limity: Wzrok musi być w pełni skoncentrowany na danym stworzeniu. Może być to człowiek, elf, pies, mrówka czy soggoth. Czar bardzo wyczerpuje.
3 posty użytkowania, 5 postów odpoczynku
- Niech to szlag:
Nazwa: Niech was szlag
Typ: Czar osobisty
Funkcja: Geokineza. Możliwość kontrolowania dobrej i starej ziemi - dosłownie ziemi, piachu, kamyków. Każde podłoże bez względu na rodzaj nadaje się do użycia. Konstanty nie ma możliwości zmiany fizycznych właściwości kruszcu, ale może manipulować jego formą. Może w chwilę zmusić ziemię do wykonania okopu, może zmanipulować glebę do pochłonięcia kogoś żywcem, może ustawić ją przed sobą w roli wału ziemnego blokującego chociażby pociski, może stworzyć sobie pod stopami pagórek, jeśli przyjdzie mu ochota. Jeśli się skupi, może nawet wywlec spod powierzchni ziemi głazy. Zaklęcie aktywowane poprzez uderzenie pięścią w ziemię.
Limity: 1 akcja inżynieryjna na cztery posty. Wykonane okopy, pagórki i inne inżynieryjne budowle nie znikają, a zachowują przybraną formę.
Słabości
- pedantyzm, lekka mania na punkcie kontroli otoczenia - w środowisku zaniedbanym, zaśmieconym, brudnym bądź zwyczajnie chaotycznym traci po części swoje chłodne panowanie nad sobą i wszystko go dekoncentruje. Nierzadko zwyczajnie przerywa wszystko, doprowadza otoczenie do porządku i dopiero wówczas może na nowo podjąć wykonywaną czynność. Trudno jest mu też rozmawiać z ludzi ubranymi niechlujnie czy niestarannie, zaraz rzuca się do poprawiania źle zapiętych guzików, krzywo założonych krawatów czy jeszcze czegoś;
niezbyt dobre umiejętności interpersonalne, zbytnia brutalność i obdarta z ładnych słówek prawda. Nie wszyscy to lubią ;
- pod wpływem złości zdarza mu się działać i wypowiadać w sposób gwałtowny i nieprzemyślany. Fakt - zwykle i tak nie przebiera w słowach, tylko brutalnie rzuca na prawo i lewo swoimi przemyśleniami, ale pod wpływem tej jednej niewygodnej emocji wylewa się z niego również to, co wolałby ukryć. Pomijając możliwe stracone zęby czy obite części ciała - a przecież Kostek jest pacyfistą;
- po użyciu Liberum Veto jest wyczerpany. Oblewa go pot, często również nogi odmawiają mu posłuszeństwa i biedak zwala się na kolana. Musi również coś zjeść po użyciu, czar bardzo męczy organizm i zwyczajnie wyczerpuje wszystkie pokłady energii zgromadzone w ciele. Jedzenie jest najszybszą formą choć częściowej regeneracji - choć sen sprawdza się znacznie lepiej.
Chronologia: 1. Korniejewo, Bar
(Retro, Kostek i Ra)2. Warszawa, Szpital
(Jak usidliłem waszą matkę; w bonusie Hania wpierdalająca Lene na minę + Felek Ty kurwo jebana)3. Warszawa, Szpital
(Kostek odbiera Wandę ze szpitala #HurrRycerzDurr)4. Warszawa, mieszkanie Wandy
(Kostek i Wanda <3)5. Zona, Las
(Czemu Lena nienawidzi Polski i hetmana? Kostek i Lena)6. Plan ???
(Lena i Kostek w krainie czarów)7. Plan ???
(Kostek i Lena wychodzą z krzaków)8. Zona, Las
(Historia o tym, jak Kostek i Lena przywlekli dżumę do Polski)9. Korniejewo, Areszt wojskowy
(Czyli o tym, jak Kostek dostał szlaban po raz pierwszy)10. Warszawa, mieszkanie Kostka
(Jak zostać Ariadną - Kostek i Lena)11. Plan ???
(Przed wyruszeniem w drogę powinieneś zebrać drużynę - Kostek i Saszka)12. Zona, Ruiny Miasta
(Powrót kruluw - Kostek i Saszka)13. Warszawa, Gabinet Hetmana Wielkiego Koronnego
(Kostek dostaje permabana od starego - Kostek & Saszka & HETMAN)14. Warszawa, Bar Legiony
(Chlanie czwartkowe - Kostek i Saszka)15. Warszawa, Praga
(Rzucanie żołędziami w okna po nocy - Kostek, Saszka i Judyta)16. Warszawa, mieszkanie Wandy
(Żołędziowy Romeo i Walkiria - Kostek i Wanda)17. Warszawa, mieszkanie Wandy
(Kostek i Wanda)+
Alternatywka
1. Kostek i Wanda -
spotkali się troszeczkę za późno, welp. - Stare CH:
1. Warszawa
(Werter z Julią na dachu)2. Warszawa, Bar "Szare Szeregi"
(Kostek pierwszy raz w życiu w twarz dostaje. Oczywiście - od Wilczyńskiej)3. Warszawa, Jezioro Czerniakowskie
(Wanda i Werter ciąg dalszy)4. Warszawa, Mokotów
(Dobry rycerz zawsze zadba, by pani jego serca do domu bezpiecznie wróciła)5. Warszawa, Stare Miasto
(Obiadek czwartkowy z dekadenckim przyjacielem w gejowej atmosferze)6. Zona, ruiny
(Piękny i Graf vol.1)7. Korniejewo, Stołówka
(Wanda na spowiedź Kostka wyciąga)8. Korniejewo, Koszary
(Nie ma rzeczy straszniejszej, niż kobieta w łóżku. Zwłaszcza Wanda)9. Korniejewo, plac treningowy
(Historia o tym, dlaczego nie wkurwia się Wilczyńskiej oraz Piękny i Graf vol.2)10. Korniejewo, kwatera
(Historia o sercu nieświadomie złamanym, Kostek i Wanda)11. Warszawa, Restauracja Bohema
(Obiad czwartkowy z Saszką, popis spierdolenia)