Rha'thel Magornith
Rha'thel Magornith
Rha'thel Magornith
Rha'thel Magornith Empty

PisanieTemat: Rha'thel Magornith   Rha'thel Magornith EmptySob Wrz 04, 2021 2:48 am

Wygląd

Wysoka elfka, mierząca sto osiemdziesiąt trzy centymetry i ważąca przy tym 74 kilogramy, będącymi kupą mięśni. Ma platynowoblond włosy, jednakże lewy bok jest niemalże kompletnie wygolony.

Znaki szczególne

Tatuaż na twarzy przypominający nieco rogi jelenia / gałęzie w zależności jak kto spojrzy.

Słabości

☥ Jest elfem, a to oznacza, że jest podatna na fagi i jak każdy przedstawiciel swojej rasy bardzo źle znosi zakażenie nimi... Nie wiedzieć jednak czemu, menstruacja tylko jeszcze pogarsza ten stan.
☥ Zdecydowanie różni się od swoich elfich pobratymców – swoją manierą (tudzież jej brakiem), wyglądem i ogólnie zachowaniem, co może powodować problemy w porozumiewaniu się z uszatkami. Zdecydowanie lepiej dogaduje się z ludźmi.
☥ Stare dobre hasło sex, drugs and rock'n'roll bardzo do niej pasuje. Lubi sobie zaszaleć jeżeli chodzi o wszelakiego rodzaju używki. Seksu też raczej nie odmawia. Tyle dobrze, że się zabezpiecza. Dzieci z tego nie będzie.
☥ Jak już mowa o dzieciach – nie trawi ich. Po prostu nie lubi bachorów i tyle. Z nimi same problemy, dużo krzyczą, hałasują. Pięć minut w ich towarzystwie wystarczy, by Ra zaczęła być wkurwiona na maksa, a jednocześnie by to zabiło ewentualne przebłyski instynktu macierzyńskiego.
☥ Za czasów bycia szeregową miała spotkanie pierwszego stopnia z jegrem. Do dziś ma nawet bliznę, która rozpoczyna się na lewym ramieniu, przechodzi przez pierś i kończy na prawym boku. Rana się paprała, goiła długo, więc nie wygląda to za ładnie. Problemem jest jednak to, że ta daje o sobie dosyć mocno znać, gdy Rha'tel nadużywa magii...

Moce

Nazwa: Skrzydła husarskie
Typ: Egida
Wygląd: Przybiera postać dwóch wydłużonych, wznoszących się za plecami skrzydeł z piórami o prostych, białych lotkach o czerwonych końcach, które płynnie jednak przechodzą w biel.
Funkcja: Pełni funkcję obronną - skrzydła aktywnie poruszają się, zasłaniając użytkownika przed ciosami, a ich machnięcia odpędzają złowady Czarnych, oczyszczają powietrze z fagów. Mogą także odbijać niewielkie elementy, jak np. pociski. Wprawny użytkownik nie musi skupiać się nad sterowaniem ich ruchem, przy odrobinie wprawy można manipulować nimi płynnie i niemal bezwiednie.
Limity: 6 postów użycia, 4 posty przerwy.

Nazwa: Łuk Artemidy
Typ: Broń magiczna
Wygląd: Wygląda niepozornie - niczym zwykły drewniany łuk. Nic bardziej mylnego. Został on wytworzony jeszcze w Planie Elfów, z wyjątkowo odpornego na zniszczenia drewna. W jego cięciwę zostały wplecione włosy Króla, co powoduje, że niemożliwym jest jej pęknięcie. Mierzy 1,5 metra, jest jednak lekki niczym piórko.
Funkcja: Największą zaletą tego łuku jest to, że Ra nie musi nosić kołczanu ze strzałami, bo te materializują się z nanokadabr za pomocą samej woli Rha. Strzały są pieruńsko skuteczne przeciwko wszelakim siłom nieczystym jak jegrzy, soggothy i tym podobne, jednakże człowieka też mogą zabić, jakby przyszło co do czego. Warto też wspomnieć o tym, że łuk ma "celownik", pomagający jej odpowiednio wycelować. Strzały zawsze trafiają w wymierzony przez Ra cel, nawet jeśli ten się usunie. Łuk Rha'thel jest niczym młot Thora. Nikt oprócz niej nie jest w stanie go chociażby utrzymać w ręku, o używaniu nie wspominając.
Limity: Mimo że nie musi nosić ze sobą kołczanu, liczba strzał jest ograniczona - ma ich dokładnie czterdzieści pięć. Po wystrzelaniu ich trzeba odczekać 2 posty, by znów móc z nich korzystać. Może używać tradycyjnych strzał, jednakże wtedy musi polegać na swoich łuczniczych zdolnościach - nie ma celownika, nie ma opcji śledzenia celu. Wszystko ma jednak swoją cenę. Po wyczerpaniu się strzał, Ra zaczyna się kręcić w głowie, co może powodować problemy z równowagą.

Nazwa: Barwy wojenne
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: Widzicie te dziwne tatuaże na jej twarzy? No właśnie. Tak ono wygląda, gdy jest nieaktywne. Kilka pasków, wyglądających trochę jak rogi jelenia, gałązki czy chuj wie co. Zaklęcie Ra aktywuje za pomocą własnej krwi - nie musi być jej dużo, symboliczna ilość, która musi zetknąć się z tatuażem. Wtedy rozrasta się on praktycznie na całe ciało Rha'thel i nabiera ciemnoczerwonej barwy.
Funkcja: Zaklęcie to zwiększa morale Rha'thel. Po jego aktywacji, możliwości wydolnościowe jej organizmu znacznie się zwiększają. Staje się jeszcze szybsza i zwinniejsza niżeli jej pobratymcy o podobnej kondycji fizycznej. Wyostrzają się również jej zmysły - widzi najmniejsze szczegóły, słyszy łamanie się gałązek, a także wyczuwa zapachy, których normalnie nie byłaby w stanie wyczuć (jeżeli próbujesz przemycić marihuanę, to możesz się zdziwić...). Staje się również patologicznie odporna na ból. Bieganie ze złamaną nogą? Żaden problem! Strzelanie z wybitym barkiem? Błahostka!
Limity: Zaklęcie trwa przez 5 postów, 4 posty odpoczynku. Odporność na ból nie oznacza wyleczenia danej dolegliwości, czyli będzie niosło to za sobą konsekwencje (np. większego urazu, niżeli był na początku). Zaklęcie, mimo że daje przysłowiowego powera, jest mocno wyczerpujące i po jego zakończeniu Ra jest bardzo zmęczona. Może się skończyć nawet utratą przytomności, w zależności od stanu fizycznego, w którym to elfka się znajduje.

Nazwa: Strzała Abarisa
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: Według mitologii greckiej, strzała Abarisa, którą uzyskał od Apolla, dawała mu zdolność bycia niewidzialnym, możliwość przeżycia bez jedzenia, przewidywała przyszłość oraz sprawiała, że był w stanie latać. Po aktywacji tego zaklęcia, na prawym przedramieniu Rha'thel pojawia się symbol o kształcie strzały. Po zakończeniu trwania czaru, symbol znika.
Funkcja: Zaklęcie to ma dwojakie zastosowanie, tak samo jak i mitologiczny odpowiednik. Zaklęcie może sprawić, że Ra staje się niewidoczna (w tym ekwipunek, który przy sobie ma, więc nie będzie żadnych unoszących w powietrzu się przedmiotów). Warto jednak wspomnieć, że zostawia normalnie po sobie ślady na śniegu, piasku itp. Drugim zastosowaniem jest samoleczenie się Ra. Dzięki niemu jest w stanie przyśpieszyć regenerację swojego organizmu. Wyleczy powierzchowne rany, zatamuje krwawienie, jednakże w przypadku bardziej groźnych dolegliwośći (jak krwawienia wewnętrzne) czy połamanych kości nic nie jest w stanie zdziałać.
Limity: Rha'thel może użyć tego zaklęcia tylko w jednym jego spektrum - albo jako samoleczenie, albo niewidzialnosć, nie ma łączenia. Gdy jest niewidzialna, to maksymalnie przez 4 posty. Niezależnie od zastosowania, by znów móc zaklęcia użyć, musi odczekać 3 posty.

Nazwa: Horus
Typ: Enpis
Wygląd: Przybiera postać sokoła wędrownego, który jednak swoim rozmiarem różni się znacząco od rzeczywistego odpowiednika, bowiem długość jego ciała wynosi metr, a rozpiętość skrzydeł prawie dwa metry. Ma długi, trzydziestocentymetrowy dziób oraz ostre szpony.
Funkcja: Zwiadowczo - ofensywny. Rha'thel wysyłając enpisa, dostaje na bieżąco od niego informacje o czyhających zagrożeniach. Jest w stanie wyczuć Czarnych i fagi w promieniu do trzystu metrów od miejsca swojego pobytu (jednakże bez dokładnej wiedzy, gdzie się znajdują), o czym alarmuje dosyć irytującym dźwiękiem. Może być również użyty w ofensywie, atakując za pomocą pazurów bądź dzioba. Wydłubują oczy, rozszarpują gardła i pożerają robaki zatopione w ciałach jegrów. Idealnie sprawdza się jako przynęta, by odwrócić uwagę wroga. Przywoływany za pomocą gwizdnięcia.
Limity:  5 postów działania, 2 przerwy.

Nazwa: Fenrir
Typ: Enpis
Wygląd: Według mitologii nordyckiej Fenrir był wilkiem, jednym z trójki dzieci, które Loki miał z olbrzymką Angerbodą. Powiada się, że jego szczęka, podczas ziewania, dotykała zarówno nieba jak i ziemi. Oczywiście enpis Ra nie jest takich monstrualnych rozmiarów, aczkolwiek jest znacznie większy od wilków, które są nam znane. W kłębie mierzy półtorej metra. Jego sierść jest czarna niczym węgiel, a oczy złote. Nie wygląda i zdecydowanie nie jest przyjaznym burkiem.
Funkcja: Ofensywna. Fenrir posiada ostre zęby i bardzo mocne szczęki, które są w stanie zmiażdżyć nawet kości, wyrywać kończyny, rozszarpywać gardła. Jego ślina, choć dla ludzi kompletnie niegroźna, dla wszelakiego rodzaju plugastwa w postaci Czarnych, soggothów i tym podobnych jest niczym kwas. Fenrir nigdy nie zaatakuje osób, które Ra uważa za swoich przymierzeńców. Jest kompletnie posłuszny i zaprogramowany do walki. Rha'thel musi dać Fenrrirowi  skosztować własnej krwi, by czar był w pełni aktywny.
Limity: Działa 4 posty, następnie 3 posty odpoczynku.

Nazwa:  Limlugrnith'Amlugneth ov Echien (w skrócie LAE)
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: Na ziemi pojawiają się okręgi, które są wypełnione elfickimi runami. Tworzą one zaklęcie pieczętujące. Runy świecą się na zielono.
Funkcja: Zaklęcie swoimi korzeniami sięga jeszcze Planu Elfów. Jest ono w rodzinie z pokolenia na pokolenie i jedynie osoba mająca krew Magorithów w sobie może jej używać. Czerpie jeszcze ze starej, elfiej wiary. Użytkownik tworzy na podłożu pieczęcie złożone z układu starych, elfickich run wpisanych w okręg. Użytkownik w dowolnym momencie, w promieniu do pięciu metrów może wyczarować pieczęć. Tworzy ona niewidzialne pole, z którego zniewolona istota nie może się wydostać  – próba wyjścia z tego obszaru skończy się dla takiego nieszczęśliwca zderzeniem ze ścianą, która go potraktuje nanokadabrowym ładunkiem, który to osłabia ofiarę. W momencie zetknięcia się Czarnego i bariery, ta na chwilę staje się widoczna dla oczu. Osoby zewnątrz mogą jednak sięgnąć więzionego – przez barierę od zewnątrz przechodzą bowiem wszelkie zaklęcia, strzały, ostrza i tym podobne.
Limity: Można stworzyć maksymalnie cztery pieczęcie. Jednakże – im jest ich więcej tym ich moc spada, bo jest dzielona i jest większe prawdopodobieństwo, że więzień ucieknie, więc jeżeli chcemy unieruchomić grafa, to zdecydowanie lepiej skupić się na jednej. Maksymalna średnica pieczęci to cztery metry. Im większa jest i im potężniejsza istota jest w niej więziona, tym zużywa więcej energii. Działa przez cztery posty, trzy przerwy przed kolejnym użyciem.

Aktualne obrażenia oraz choroby

Blizna ciągnąca się praktycznie od ramienia, przez brzuch na bok. Na co dzień nie ma z nią problemów, schody są wtedy, gdy Ra nadużywa magii

Chronologia

2066


Lato


#1 Zlot rodzinny - U progu mieszkania Ra staje człowiek, podający się za bratak, którego Rha'thel przez całe życie uważała za zmarłego. Nieznajomy przedstawia niepodważalny dowód o prawdziwości swoich słów. [TRWA]

2068


Wrzesień


#1 Ra & Vesna - Ra jest na przepustce w Warszawie. Postanowiła udać się do baru, w którym często spędzała wolny czas wraz z Elżunią i Leo. Napotyka tam bardzo ciekawą osobliwość, z którą napiła się o kilka kolejek księżycówki za dużo. [TRWA]

 
Rha'thel Magornith
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lúthon Magornith
» Rha'thel Magornith
» Lúthon (Lucjusz) Magornith

Skocz do: