Felicjan Czartoryski
Felicjan Czartoryski
Felicjan Czartoryski
Felicjan Czartoryski Empty

PisanieTemat: Felicjan Czartoryski   Felicjan Czartoryski EmptySob Wrz 18, 2021 1:16 pm

Wygląd

Stosunkowo wysoki chłopak, mierzący 186 cm wzrostu, jednakże o dosyć mało muskularnej budowie ciała, waży bowiem tylko 65kg. Czarne włosy, piwne oczy.

Znaki szczególne

Okrągłe okulary, piegi na nosie i policzkach;

Słabości

✣ Słaby wzrok - Co prawda nie jest tak, że jak tylko zdejmie okulary to jest ślepy jak kura, jednakże skutecznie mu to utrudnia życie, bo żeby widzieć wyraźnie, musi bardzo skupiać wzrok, a dłuższe takie skupianie powoduje bóle głowy. Tak więc jest skazany na okulary. Nawet na prawo jazdy ma napisane, że nie może jeździć konno bez tych szkiełek.

✣ Beznadziejny pan domu - Od małego w domu Felicjana pracowała gosposia, która szykowała obiady, sprzątała dom i ogólnie ogarniała wszystko, co ogarnięte być musiało. Felek nigdy się nie nauczył tak podstawowych rzeczy, więc gotuje beznadziejnie (potrafi spalić nawet jajecznicę), w jego mieszkaniu zawsze panuje nieład, nie potrafi wkręcić żarówki do lampy. Dlatego, będąc już na "swoim", również zatrudnił gosposię, by robiła to wszystko za niego.

✣ Brak tężyzny - Felicjan jest po prostu słaby. Nie będzie księciem na białym koniu, który ratuje niewiasty z opresji. Z tego też powodu nie nadaje się do wszelakiej pracy fizycznej, jest na to zbyt delikatny. Dlatego też wszelkie sesje terapeutyczne z jegrami muszą się odbywać pod obecność jakiegoś żołnierza, bo Felek się w razie czego miałby małe szanse na przeżycie spotkania pierwszego stopnia z jegrem.  

Moce

Nazwa: Echo przeszłości
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: W momencie używania zaklęcia oczy Felicjana zachodzą "mgłą", on sam zaś wydaje się być mocno nieobecny. Felek zaś ma "wizje" związane z badanym przedmiotem.
Funkcja: Każdy przedmiot ma jakąś historię - dzięki temu zaklęciu Felek jest w stanie ją poznać. Dotykając jakiś przedmiot i aktywując czar wprowadza siebie w trans, w trakcie którego chłopak zagłębia się w przeszłość danej rzeczy - kiedy ostatni raz została użyta, do czego służyła. Im dłużej zaklęcie trwa, tym więcej szczegółów na temat badanego przedmiotu dostaje. Przydatna umiejętność, gdy np. archeolodzy wykopią jakiś nieznany przedmiot i próbują odtworzyć, do czego on mógł służyć. Może być również używane do badania przedmiotów pochodzących bezpośrednio od Czarnych, by się dowiedzieć o tym jak powstawały, w jakim celu itp.
Limity: Podstawowa "sesja" trwa 2 posty, 1 post przerwy przed ponownym użyciem mocy. W trakcie jej trwania dowiaduje się podstawowych rzeczy o przedmiocie. Każda kolejna kolejka dostarcza dodatkowych informacji, jednakże wymaga dodatkowego postu odpoczynku przed ponownym użyciem mocy. Jednocześnie, w trakcie trwania zaklęcia Felicjan jest w swoistym transie, nie docierają do niego bodźce zewnętrzne do czasu, aż sam go nie przerwie. O uzyskanych informacjach decyduje MG.

Nazwa: Neutralizator fagowy
Typ: Hybryda egidy i zaklęcia osobistego.
Wygląd: Niewidoczne dla postronnego obserwatora. Felicjan widzi łunę, która zanika wraz z pochłanianiem kolejnych fagów.
Funkcja: Felicjan na co dzień niemal pracuje z jegrami, tak więc ma stały kontakt z fagami - jako że w jego krwi płynie elficka krew, to potrafią być one naprawdę uciążliwe. Czar ten ma dwa zastosowania: prewencyjny, czyli nałożenie go na siebie bądź drugą osobę jeszcze przed kontaktem z fagami. Te, emitowane przez Czarnych, są przez egidę pochłaniane i neutralizowane, bez jakiejkolwiek szkody dla użytkownika. Jeżeli ten zostanie ranny, to rana będzie niczym zadana przez zwykłą broń, nieskażona fagami. Drugą funkcją jest "wyciąganie" fagów w momencie, gdy takowe się do organizmu przedostały. Felicjan nakłada zaklęcie na siebie, czy też drugą osobę, wspomagając w ten sposób proces wydalania fagów z organizmu. Dzieje się to zdecydowanie sprawniej, mniej boleśnie dla zakażonej osoby i przede wszystkim - rany się aż tak bardzo nie babrają, jakby to miało normalnie miejsce.
Limity: W przypadku prewencyjnego użycia: Działa 2 posty, 2 posty przerwy. W przypadku oczyszczania organizmu: Proces trwa 4 posty, 2 posty przerwy. To w jakim stopniu ciało się pozbędzie fagów jest zależne od stopnia zakażenia - decyduje MG. Wspólne: Egida może być użyta na sobie i drugiej osobie jednocześnie. Felicjan musi wybrać, z której funkcji czaru chce skorzystać.

Nazwa: Positivum
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: ----
Funkcja: Pierwsze działanie zaklęcia to te pasywne - Felicjan emanuje swego rodzaju "aurą", przez którą ludzie (czy też elfy) są bardziej spokojni w jego towarzystwie, skłonniejsi do wszelkich rozmów, czy zaufania mu, zwierzania się z tego co czują i tak dalej. Po części ma wpływ na Czarnych, jednakże znacznie mniejszy niż u ludzi czy elfów - im bardziej potężna jednostka, tym mniejsze działanie czaru. Soggoth może przestanie się jeżyć, a jegr będzie chciał Felicja zabić trochę mniej, ale bez efektu wow.
Druga funkcja to ta aktywna, będąca trochę rozszerzeniem pasywki - Felicjan wzmacnia swoją aurę i skupia jej działanie na konkretnej jednostce. To sprawia, że nawet najbardziej wkurzony jegr, wierzgający się pod wpływem np. tortur Łabędzia będzie spokojny jak baranek. Z grafem też da radę, jednakże zajmie to nieco więcej czasu i efekt się krócej utrzyma.
Limity: Działanie pasywne: Zasięg aury w promieniu do 5 metrów od Felicjana, gdzie on jest jego środkiem. Na ludzi i elfy działa bardzo uspakajająco, trochę jak melisa, tylko z działaniem natychmiastowym. Znikome działanie na Czarnych, im potężniejsza istota, tym aura ma na nich mniejszy wpływ. Działanie aktywne: Może być użyte tylko na jednej osobie jednocześnie. Czas uspokajania trwa od 1 do 3 postów, w zależności od siły istoty, na której Felicjan zaklęcia używa (zależy od MG). W trakcie przelewania "aury" Felicjan nie może używać innych zaklęć. Wprowadza istotę w stan wręcz otumanienia. Efekt utrzymuje się od 3 do 6 postów, także zależne od siły istoty, której jest pod wpływem zaklęcia (decyduje MG). 4 posty odpoczynku by użyć ponownie.

Nazwa: Połączenie dusz
Typ: Zaklęcie osobiste
Wygląd: Gdy zaklęcie jest aktywne pomiędzy Felicjanem, a istotą z którą się łączy widoczna jest bladozłota wiązka, która wydobywa się z ich klatek piersiowych.
Funkcja: Felicjan składa dłonie tak, by jego kciuki i place wskazujące były w kształcie rombu. Reszta jest zaciśnięta. Dłonie znajdują się na poziomie jego klatki piersiowej, tuż obok serca. Po wypowiedzeniu sentencji po łacinie: Duo corpora, anima una aktywuje zaklęcie. Jeżeli się powiedzie, wtedy umysł Felicjana łączy się z umysłem drugiej osoby (może to być człowiek, jegr, elf, soggoth itp.). Będąc w tej syntezie, Felek ma dostęp do wszelkich wspomnień danej istoty, do jej myśli - po prostu do wszystkiego, co siedzi jej w głowie. Obecność Czartoryskiego powoduje duży dyskomfort psychiczny i problemy z koncentracją. Może zostać użyte na osobach nieprzytomnych. W trakcie trwania zaklęcia Felicjan wciąż ma możliwość mówienia, a także w sposób kontrolowany przekazywać swoje myśli.
Limity: By zaklęcie się udało, znak musi być skierowany na drugą osobę. Istota, z którą się Felek połączył jest świadoma jego obecności w swojej głowie. Jednocześnie, Felicjan nie przejmuje kontroli nad ciałem tej osoby. Wciąż może próbować się wierzgać, atakować itp., jednakże Felek będzie wiedział o intencjach tej osoby po prostu wcześniej. Zaklęcie trwa tak długo, dopóki Felicjan utrzymuje wcześniej wspomniany znak rombu z palców, nie będąc jednak w stanie korzystać z żadnych innych czarów, które muszą być aktywowane, aczkolwiek wcześniej użyte zaklęcia których czas działania nie minął, wciąż będą trwać. Musi również stać cały czas w tym samym miejscu, inaczej więź zostanie zerwana. By zaklęcie zadziałało, mózg danej osoby musi funkcjonować. Jeżeli zaklęcie jest utrzymywane powyżej 6 postów, istnieje ryzyko, że to istota z którą się połączył Felek dostanie dostęp do zawartości jego głowy, której przekazać nie chce. Rzut kością K20:

1-16 - głowa Felicjana jest bezpieczna;
17-19 - osoba z którą jest połączony Czartoryski uzyskuje część jego wspomnień / myśli / planów (o tych informacjach decyduje MG);
20 - istota ma pełen dostęp do zawartości głowy Felka;

Każde kolejne 2 posty przetrzymania zaklęcia, zmniejsza ilość oczek o dwa, np. jeżeli zaklęcie trwa ósmą turę, trzeba ponownie rzucić K20 i wtedy granice będą wyglądać następująco:

1-14 - głowa Felicjana jest bezpieczna;
15-17 - osoba z którą jest połączony Czartoryski uzyskuje część jego wspomnień / myśli / planów (o tych informacjach decyduje MG);
18-20 - istota ma pełen dostęp do zawartości głowy Felka;

Jeżeli dziesięć postów:

1-12 - głowa Felicjana jest bezpieczna;
13-15 - osoba z którą jest połączony Czartoryski uzyskuje część jego wspomnień / myśli / planów (o tych informacjach decyduje MG);
16-20 - istota ma pełen dostęp do zawartości głowy Felka;

I tak dalej.

Czas odpoczynku wynosi x+2, gdzie x to czas aktywności zaklęcia. Jeżeli Felicjan używał czaru przez 3 posty, to będzie musiał odpocząć 5 przed kolejnym użyciem.



Aktualne obrażenia oraz choroby

Brak

Chronologia

2068

Wrzesień

#1 Felicjan & Wanda & Konstanty - Felicjan zostaje wezwany do szpitala w celu przeprowadzenia wstępnego rozeznania stanu psychicznego niejakiej major Wilczyńskiej. Czartoryski na Wandzie używa Połączenia dusz. W pewnym momencie do akcji wkracza Konstanty.  [ZAKOŃCZONE]

 
Felicjan Czartoryski
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Felicjan Czartoryski

Skocz do: