Han'ynn Zapolska
Han'lynn Zapolska
Han'lynn Zapolska
Han'ynn Zapolska Empty

PisanieTemat: Han'ynn Zapolska   Han'ynn Zapolska EmptyPią Wrz 03, 2021 8:40 pm

Wygląd

Stosunkowo wysoka kobieta, mierząca niecałe sto osiemdziesiąt centymetrów wzrostu, ważąca 64 kilogramy. Nie można jej nazwać jednak delikatną chudziną - duża część tej wagi to mięśnie. Długie, blond włosy, które zwykle spina w warkocz.

Znaki szczególne

Szpiczaste (choć trochę mniej niż u elfów) uszy.

Słabości

❧ Ma uczulenie na drożdże. Czy tego chce, czy nie, pizzę na mieście musi sobie niestety odpuścić.
❧ Niedobrze się jej robi na widok owoców morza. Nie zje żadnych krewetek, małż czy innych ośmiornic. Do tego można wliczyć polskie kraby. Obrzydlistwo.
❧ Ma bardzo, ale to bardzo słabą głowę. Niestety nie odziedziczyła po ojcu zdolności do picia, przez co po dwóch, trzech kolejkach jest już nawalona jak Messerschmitt.
❧ Mentalnością bliżej jej do człowieka, przez co ma problemy z porozumieniem się z elfami, pomimo tego, że połowa jej krwi to elfia właśnie.[/list]

Moce

Nazwa: Tarcza nietykalności
Typ: Egida
Wygląd: Dla osób zewnątrz samo zaklęcie jest niewidoczne. Przybiera jednak dowolnie ukształtowaną formę, której granice widzi tylko Han'lynn w postaci delikatnej poświaty, nie przeszkadzającej jej w niczym.
Funkcja: Ma na celu ochronę przede wszystkim przed obrażeniami niemagicznymi - broń biała, palna, obuchy itd. Może zostać wykorzystana jako tarcza dla pojedynczej jednostki, ale równie dobrze może być większym polem ochronnym dla grupy osób.
Limity: Maksymalny zasięg bariery to 5 metrów w promieniu od Hanlynn - w przypadku tworzenia pola ochronnego. Jeżeli ma być osłoną dla jednostki, musi się ona znajdować w tej granicy, jednakże po wyjściu z niej, czar nie jest dezaktywowany. Daje ochronę przed atakami fizycznymi oraz częściową przed obrażeniami zadawanymi przez magiczne bronie (zmniejsza obrażenia o połowę). Działa 4 posty, 3 posty przerwy.

Nazwa: Błogosławione dłonie
Typ: Zaklęcie
Wygląd: Dłonie Han'lynn zostają okryte seledynową poświatą.
Funkcja: Zaklęcie lecznicze przyśpieszające zdecydowanie regeneracje obrażeń, które nie zagrażają w znacznym stopniu życiu poszkodowanego - przede wszystkim rany zewnętrzne, wszelakiego rodzaju obicia, dziury w zębach czy rozcięcia. Nadaje się również jako pomoc przedmedyczna - tamuje krwawienia, działa jako środek przeciwbólowy i jednocześnie daje użytkownikowi wiedzę o stanie poszkodowanego (nie bardzo szczegółową, ale np. będzie wiedzieć o złamaniach czy krwotokach wewnętrznych. Nie wykryje nowotworów, guzów, marskości wątroby, chorób genetycznych itp.).
Limity: Może być użyte tylko na jednej osobie jednocześnie.

Nazwa: Prześwietlenie ciała
Typ: Zaklęcie
Wygląd: Osoba, na której używane jest zaklęcie emanuje seledynowym światłem.
Funkcja: Wprowadza pacjenta w stan podobny do śpiączki farmakologicznej, podczas którego nie odczuwa on bólu. Zaś samemu użytkownikowi pozwala zajrzeć do wnętrza badanej osoby, poznając jego dolegliwości, których na pierwszy rzut oka nie widać. Im głębiej sięga, tym więcej widzi - potrafi stwierdzić o chorobach genetycznych danej osoby (podając z dokładnością który chromosom jest uszkodzony).
Limity: Może być użyte tylko na jednej osobie jednocześnie. Im "głębiej" chce zajrzeć, tym więcej energii zużywa. Działa 2 posty z postem przerwy. Może zostać przedłużone, jeżeli chce się dowiedzieć więcej. Czas do ponownego użycia wzrasta proporcjonalnie (3 posty działania, 2 przerwy, 4 działania, 3 przerwy itd.). Prześwietlany pacjent natychmiast traci przytomność, więc musi leżeć, bo inaczej runie na glebę. Po badaniu Han'lynn odczuwa ból głowy, pieką i łzawią jej oczy (3 - 4 posty). W najgorszym wypadku mdleje, wszystko zależy od tego jak głęboko zajrzy.

Nazwa: Uleczenie totalne  
Typ: Zaklęcie
Wygląd: Osoba, na której używane jest zaklęcie oraz dłonie Han'lynn emanują seledynowym światłem.
Funkcja: Bardzo potężna magia, która wymaga dużej ilości energii. Dzięki temu zaklęciu jest w stanie wyleczyć tak naprawdę wszystko - zaczynając od nowotworów, poprzez nieoperacyjne guzy, na wadach genetycznych kończąc, jednocześnie odwracając skutki przeżytej choroby. Dla przykładu - wyleczony człowiek z marskością wątroby ma ten narząd zupełnie jak nowy. Można powiedzieć, że zaklęcie "resetuje" organizm pacjenta i sprawia, że zaczyna ono działać w taki sposób, w jaki powinno. Choć nie oznacza to, że osoba wyleczona z karłowatości urośnie w przeciągu jednej nocy - przysadka mózgowa zacznie produkować hormon wzrostu, ale rośnięcie będzie naturalnie rozłożone w czasie. Wprowadza w stan śpiączki na czas zabiegu oraz plus minus tydzień po nim.
Limity: Może być użyte tylko na jednej osobie jednocześnie. Im gorszy stan pacjenta, tym więcej musi zużyć energii - skutki leczenia ustala MG. Nie może użyć zaklęcia na sobie. Niemożliwym do uleczenia będą ewidentnie śmiertelne rany (np. odcięcie głowy) czy wady (np. acefalia). Han'lynn nie jest w stanie przy pomocy zaklęcia wskrzesić zmarłą osobę. 10 postów przerwy przed kolejnym zabiegiem.

Nazwa: Wąż Eskulapa (pieszczotliwie zwany Franką)
Typ: Enpis Bojowy
Wygląd: Kolorystkę ma bardzo podobną do tego występującego naturalnie – oliwkowo – brązowy wąż, z wieloma małymi, jasnymi plamkami. Jedyne co go rozróżnia od oryginału to fakt, że jest… większy. I choć długość ciała jest podobna (niecałe dwa metry) to jednak bardziej przypomina Nagini od Voldemorta aniżeli pospolitego węża, będącego symbolem medycyny i farmacji.
Funkcja: Dwojaka. Oryginał jest wężem niejadowitym, zaś enpis Han’lynn posiada jad, którego działanie jest zależne od istoty na której zostanie użyty. Dla czarnych jest on niezwykle niebezpieczny – zewnętrznie działa niczym kwas, będący w stanie przedrzeć się przez ich magiczne pancerze, a dotykając skóry powoduje poparzenia miejscowe. Zaaplikowany wewnętrznie powoduje trwałe i nieodwracalne uszkodzenie układu nerwowego – zaburza jego sygnały, przez co organizm nie jest w stanie normalnie funkcjonować. Neurony nie przekazują informacji dalej, bądź przekazują ją błędnie, przez co jegr / inne paskudztwo nie reaguje odpowiednio na to, co się dzieje w jego otoczeniu. Prędzej czy później prowadzi do śmierci – albo zostanie zabity przez brak możliwości odpowiedniej obrony, bądź umrze z przyczyn, nazwijmy to, naturalnych – mózg nie będzie dostawał informacji o takich podstawowych potrzebach jak jedzenie czy picie. Oprócz tego Franka jest po prostu duża i silna, więc jak boa może po prostu kogoś udusić, a jej ukąszenie okropnie boli, nawet jeśli nie został zaaplikowany jad. Swoją drogą, jad Frani dla ludzi i elfów jest nieszkodliwy, a nawet i pomocny – leczy drobne rany (skaleczenia, rozcięcia), a podany dożylnie działa jak środek przeciwbólowy.
Limity: Zaklęcie działa przez 3 posty, następnie 4 posty przerwy. Frania jest dosyć szybka i zwinna pomimo swoich dużych rozmiarów, ale jest podatna na wszelakiego rodzaju obrażenia. Obcięcie France głowy jest równoznaczne z jej zniknięciem, nawet jeśli nie skończył się czas zaklęcia, a czas oczekiwania pozostaje bez zmian.

Aktualne obrażenia oraz choroby


Brak

Chronologia

2067


2068

Maj

Han'lynn & Janusz - Hania i Janek są na przepustce w Warszawie. Mają cały weekend dla siebie, bo Lena jest na wycieczce. [TRWA]

 
Han'ynn Zapolska
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Han'ynn Zapolska

Skocz do: