Bolesław VI Arr'Rith
| Temat: Artefakty Czw Wrz 02, 2021 9:06 am | |
| ArtefaktyWszystkie artefakty, z wyjątkiem azymuletu standardowego, to przedmioty rzadkie, a uzyskać je można wyłącznie na drodze fabularnej. Azymulet standardowy |
Ilość: nieograniczona Poziom: +
W stałym wyposażeniu wojskowych i geografów (cywil może zdobyć go na drodze fabularnej) | Magiczny odpowiednik GPS'a będący na wyposażeniu każdego żołnierza i geografa. Odbiera sygnały satelitarne sputników jesionowo-mithrilowych i przekazuje właściwe koordynaty bezpośrednio do umysłu użytkownika. Zazwyczaj ma postać prostej, solidnej bransoletki noszonej na nadgarstku. |
Ryngraf |
Poziom: ++ | Nieduży wisiorek metalowy, najczęściej z wizerunkiem świętego. Stanowi dodatkową ochronę dla osoby noszącej go. Aktywowany magicznie rośnie i przybiera postać przedstawionej osoby, stając się dodatkowym enpisem wspomagającym użytkownika. |
Pławy kardynalne |
Poziom: ++
W stałym wyposażeniu wojskowych i geografów (cywil może zdobyć go na drodze fabularnej) | Zestaw czterech niewielkich kulek z cyrkonu wtopionego w nasyconą magią żywicę, który nawet w chaosie geograficznym umożliwia użytkownikowi wytyczenie bezwzględnych kierunków świata. Sprawdza się nawet wówczas, gdy normalne metody nawigacji zawodzą. |
Plecak taktyczny |
Poziom: +++
Dodatkowe: do zdobycia 0/5 sztuk | Z pozoru praktyczny, normalny plecak wojskowy wykonany z nieprzemakalnego, solidnego materiału. W istocie wykonany jest ze specjalnie przeczarowanych materiałów, w które wplątano nitki mithrilowe (czasem nawet włos króla!). Mieści dużo więcej, niż można by się było spodziewać, a jest przy tym zaskakująco lekki. Świetnie chroni wnętrze plecaka przed otoczeniem... Ale też otoczenie przed tym, co znajduje się w środku. |
Chusteczka z haftem mithrilowym |
Poziom: +++
Dodatkowe: Do zdobycia 0/3 sztuki | Wykonana z delikatnego jak pajęczyna, a przy tym zaskakująco odpornego materiału, ozdobiona ręcznie wykonanym przez elfki haftem z mithrilu. Znakomicie sprawdza się, gdy trzeba opatrzyć ranę zadaną jegierskim ostrzem lub podnieść zakażony wrogą magią przedmiot. Oprócz tego jest bardzo ładna, wyjęta dla otarcia łez smutnej dziewoi dodaje +10 do uroku wojaka (i szans na kreatywnie spędzony wieczór). |
Miecz z żywego metalu |
Poziom: ++++
Dodatkowe: Do zdobycia 0/2 sztuki (jeden w posiadaniu NPC) | Wykonany przez karły zamieszkujące Plan Garrotty, został wykonany z rosnącego tam żywego metalu. Aby służył użytkownikowi, musi skosztować jego krwi, wtopić ją w siebie. Mówi się, że przetnie wszystko, ale używać może go tylko prawowity właściciel, który posiada ochronne tatuaże - kogoś innego miecz mógłby zabić. Do Planu Ziemi dostały się tylko trzy sztuki tej broni. |
Klucz Przejścia |
Poziom: ++++
Dodatkowe: Do zdobycia 0/2 sztuki (jeden w posiadaniu NPC) Posiadanie Klucza grozi wzmożonym zainteresowaniem ze strony balrogów i jegrów. | Wyjątkowy artefakt, będący dziełem gnomów z Planu Karmazynu. Ma postać zwykłego, kamiennego klucza pozbawionego ozdób. Aktywowany pozwala na swobodne otwieranie Przebić do innych Planów i podróżowanie pomiędzy nimi. Związany z nim rytuał wymaga śmierci istoty rozumnej, by Klucz został aktywowany, ale wprawny właściciel, jeżeli tylko ma czas na przygotowanie, jest w stanie pominąć ten krok, ofiarując Kluczowi odrobinę swojej krwi. Jest obiektem zaciekawienia elfów i pożądania balrogów. W Planie Ziemi znalazły się dotąd tylko 3 takie Klucze. |
|
| |
| |