Ekwipunek postaci należy wymienić w stosownym polu profilowym. Jest to o tyle ważne, że w trakcie gry z MG będzie on zwracał uwagę na to, co postać przy sobie ma, dlatego też
obowiązuje zakaz dodawania przedmiotów do ekwipunku w trakcie gry z MG i PK, jeżeli przedmioty nie zostały przez postać otrzymane lub znalezione fabularnie. Prosimy o rozsądek przy uzupełnianiu tego pola, by uniknąć sytuacji, w której postać biega ulicami Warszawy z moździerzem na plecach.
Ekwipunek cywila
Obejmuje wszelkie przedmioty użytku codziennego: portfele, klucze, produkty spożywcze, bogate wyposażenie kobiecej torebki i inne zachcianki gracza, a także drobne przedmioty mogące służyć do obrony - noże, paralizatory, gaz pieprzowy. Na ogół
NIE znajdziemy tam telefonów komórkowych (chyba że istnieje wytłumaczenie, dlaczego postać takowy posiada).
Ekwipunek podstawowy wojskowego
Czyli taki, z którym wojskowy bez przeszkód może paradować po mieście, obejmuje wszystkie powyższe elementy, a także dopuszcza
pistolety oraz broń białą o rozsądnych rozmiarach (raczej nie claymore). Dodatkowymi elementami jego wyposażenia jest azymulet standardowy (artefakt opisany
tutaj) oraz nieśmiertelnik wojskowy - łańcuszek z kompletem dwóch identycznych, owalnych blaszek powlekanych mithrilem, na których awersie wybito imię i nazwisko żołnierza, jego numer, grupę krwi lub kodowe oznaczenie aury (u elfów) oraz napis "SIŁY ZBROJNE RP", a na rewersie nazwę jednostki, w której służył oraz ewentualne wyznanie.
Po wszelkiego rodzaju dalsze uzbrojenie, którego postać nie nosiłaby ze sobą na co dzień*, zaczynając od karabinów, a na rosomakach skończywszy, należy zgłosić się do
Punktu Poboru Wyposażenia.
*Chyba że jest w trakcie patrolu, podróży.