Szybkie Menu

Kupa#2
Janusz Cichocki
Janusz Cichocki
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Kupa#2   Kupa#2 EmptySob Paź 20, 2018 4:54 am

Każdy żołnierz w czasie szkolenia podstawowego zostaje przydzielony do eee kurwaniewiemjaktonapisać w każdym razie jest szkolony pod danym kątem w zależności od jednostki, w której się szkoli. Otrzymuje dzięki temu umiejętności nieslotowane, które z tego szkolenia wyniósł.
Gracz musi wybrać spośród następujących:

1) Wojska Lądowe:


- wojska pancerne i zmechanizowane (dodatkowe umiejętności: obsługa wozów pancernych, prawo jazdy kategorii B i C),
- wojska rakietowe i artylerii (obsługa urządzeń artyleryjskich, wiedza z zakresu batalistyki),
- wojska inżynieryjne (przygotowywanie obozów, okopów, posterunków obserwacyjnych, konserwacja przydziałowego sprzętu wojskowego),
- wojska chemiczne (obsługa broni chemicznej i biologicznej),
- wojska rozpoznania (przeprowadzanie rozpoznania terytorium wroga, umiejętności kamuflażu i przemieszczania się niezauważonym),
- wojska łączności (obsługa i znajomość sprzętów umożliwiających komunikację),
- wsparcie logistyczne (logistyka),
- kawaleria (jazda konno, walka przy pomocy tradycyjnej broni białej - miecze, halabardy, kopie).

2) Siły Powietrzne


- eskadra obserwacyjna,
- eskadra rozpoznawcza,
- eskadra pościgowa,
- eskadra bombowa,
Dodatkowe umiejętności wynikające z przynależności do sił powietrznych bez względu na specjalizację:
- obsługa i pilotaż jednostek powietrznych,
- wiedza z zakresu budowy maszyn lotniczych,
- znajomość urządzeń nawigacyjnych,
- skoki spadochronowe.

4) Jednostki Specjalne


Każdy gracz, który decyduje się na grę postacią służącą w formacjach specjalnych, musi mieć świadomość, że jego postać może - choć nie musi - zostać zdegradowana ze swojej funkcji, jeśli w przeciągu trzech miesięcy rzeczywistych nie będzie wykonywać swoich obowiązków lub brać udziału w akcjach militarnych.
Degradacja następuje również po miesiącu nieobecności.

- Wywiad Wojskowy
Współczesny wywiad łączy w sobie także funkcje dawnego kontrwywiadu oraz częściowo policji, zajmując się zarówno infiltracją terenów wroga i przechwytem informacji, jak i pacyfikowaniem działań antypolitycznych oraz zamachów magicznych przypuszczanych przez balrogi na terenie RP. Szczególnym zakresem działania wywiadu jest prowadzenie śledztw w sprawach przestępstw politycznych oraz ataków kleszczy – śledzenie psycholinków, przesłuchania podejrzanych i świadków, oględziny miejsc zdarzenia. Szczegóły pracy wywiadu są tajne.
Moc dodatkowa: wykrywanie aur.
Dodatkowe umiejętności:
- perswazja,
- inteligencja,
- dedukcja i przenikliwość,
- dobre wyszkolenie bojowe (możliwość dodania modyfikatora w warunkach bojowych)
Wskazana konsultacja postaci.

- Husaria
Husaria to, podobnie jak historyczna jazda polska, elitarna jednostka bojowa zdolna do szarży i szybkich manewrów. Prócz standardowego uzbrojenia palnego wyposażeni są we wzmocnione nanokadabrowo szable. Poruszają się na motocyklach, w które wprawiono mithrillowe felgi z wygrawerowanymi potężnymi runami. Gdy koła podczas szarży obracają się z odpowiednio dużą częstotliwością, zaklęcie zostaje aktywowane, a motocykl przybiera postać poległego na polu bitwy żołnierskiego wierzchowca, którego duszę zaklęto w maszynie. Husarze zwykle traktują swoje motocykle jak wciąż żywe konie i bywają dość wrażliwi na ich punkcie. Wzmocnione egidy husarzy przybierają formę legendarnych skrzydeł.
Dodatkowa moc: egida w postaci husarskich skrzydeł (spersonalizowana)
Dodatkowe umiejętności:
- prawo jazdy kategorii K i A,
- jeździectwo na wysokim poziomie i w każdych warunkach,
- świetne wyszkolenie bojowe (wskazane dodanie modyfikatora w warunkach bojowych),
- większa wytrzymałość fizyczna,
- survival.
Wskazana konsultacja postaci.

- AGAT
Elitarna jednostka wyspecjalizowana w akcjach dywersyjnych na tyłach wroga. W trakcie starć bezpośrednich zabezpieczają odwrót, związują walką główne siły jegierskie (lub grafa), wyszukują i niszczą punkty problemowe. Formacja podlega bezpośrednio Hetmanowi Wielkiemu Koronnemu, a większość prowadzonych przez nią działań jest tajna. Niektórzy członkowie AGAT-u realizują szczególne zadania samodzielnie. Wielu z nich, prócz uzbrojenia i umagicznienia standardowego, posiada spersonalizowane bronie i rozbudowane czary indywidualne. Wśród AGAT-u znajduje się wielu tropicieli współpracujących z szarikami - psami o wydłużonym życiu i podniesionej inteligencji. Prowadzą oni na ogół misje poszukiwawcze i ratunkowe. Do AGAT-u kierowani są na ogół kompetentni rekruci poleceni przez swoich przełożonych lub szczególni żołnierze przeniesieni z innych jednostek.
Dodatkowy jeden slot na moc.
Dodatkowe umiejętności:
- świetne wyszkolenie bojowe (wskazane dodanie modyfikatora w warunkach bojowych),
- inteligencja,
- wysoka wytrzymałość fizyczna,
- wysoka tężyzna,
- wysoka celność i umiejętności strzeleckie,
- umiejętności dowódcze,
- survival.
Wskazana konsultacja postaci.

- Zakon Łabędzia
Elfia formacja, która w założeniu bardzie przypomina faktycznie ascetyczny zakon niż służbę wojskową. Więcej o Łabędziach przeczytasz tutaj.
Dodatkowe moce:
1) Empatia,
2) Czytanie w myślach,
3) Magiczne SOS.
Dodatkowe umiejętności:
- świetne wyszkolenie bojowe (wskazane dodanie modyfikatora w warunkach bojowych),
- empatia,

Konieczna konsultacja postaci.

- Geografowie Królewscy
Nie stanowią żadnej formacji wojskowej, choć są uzbrojeni; mają uprawnienia do wydawania rozkazów nawet oficerom starszym. Stanowią raczej grupę badaczy terenowych, których zadaniem jest eksploracja terenów za Kurtynami, zbieranie informacji o Gehennie i nowych Przebiciach, nieznanych dotąd Planach.
Więcej tutaj.
Dodatkowe moce:
1) Rytuał Przejścia,
2) Zagubione Ścieżki.
Dodatkowe umiejętności:
- topografia,
- świetne wyszkolenie bojowe (wskazane dodanie modyfikatora w warunkach bojowych),
- wysoka wytrzymałość fizyczna,
- wysoka tężyzna,
- survival na najwyższym poziomie,
- przemieszczanie się niezauważonym po terytorium wroga,
- kamuflaż.
Konieczna konsultacja postaci.

Gracz może skorzystać z rozporządzenia Ministra ON z dnia 24 marca 2017r. w czasie wyboru specjalności wojskowej lub zdać się na decyzję administracji.


Ostatnio zmieniony przez Janusz Cichocki dnia Pią Gru 28, 2018 6:27 pm, w całości zmieniany 10 razy

Janusz Cichocki
Janusz Cichocki
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Re: Kupa#2   Kupa#2 EmptyPon Gru 03, 2018 6:58 pm

Ostatnia aktualizacja
28/12/2018

prawiekonieckurwa xD


Ostatnio zmieniony przez Janusz Cichocki dnia Pią Gru 28, 2018 5:49 pm, w całości zmieniany 1 raz

Janusz Cichocki
Janusz Cichocki
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Re: Kupa#2   Kupa#2 EmptyPią Gru 28, 2018 5:19 pm

Brakuje mi umiejek do Łabędzi help xD

Janusz Cichocki
Janusz Cichocki
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Re: Kupa#2   Kupa#2 EmptyPią Gru 28, 2018 6:22 pm

+ ogłoszenie kmon

Ogłoszenie #4



Modernizacja Sił Zbrojnych nadeszła, a razem z nią nowy system przydzielania umiejętności.
Teraz umiejętności bojowe są przydzielane ze względu na stopień wojskowy i formację, a wszystkie pozostałe umiejętności (gra na grzebieniu, ruszanie brwiami, gotowanie czy kaligrafia) można bez limitu umieszczać w Karcie Postaci.
Przed wprowadzeniem zmian należy poprosić administratora o otwarcie KP i zakomunikowanie mu, gdy poprawki zostaną naniesione, by KP mogła zostać poddana ponownemu sprawdzeniu.
Osoby, które nie naniosą poprawek w przeciągu dwóch tygodni zostaną przeniesione do nieaktywnych.

Dodatkowo każda postać, która należy do formacji specjalnych może zostać zdegradowana ze swojego stanowiska, jeśli nie spełni określonych warunków.

Saash'Khaar Erkh'iaan
Saash'Khaar Erkh'iaan
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Re: Kupa#2   Kupa#2 EmptyPią Gru 28, 2018 8:29 pm

poprawka ogłoszenia:

Modernizacja Sił Zbrojnych nadeszła, a razem z nią nowy system przydzielania umiejętności.
Od teraz umiejętności bojowe przydzielane będą ze względu na stopień wojskowy i formację, a wszystkie pozostałe umiejętności (gra na grzebieniu, ruszanie brwiami, gotowanie czy kaligrafia) można bez limitu umieszczać w Karcie Postaci.
Przed wprowadzeniem zmian należy poprosić administratora o otwarcie KP i zakomunikować mu, gdy poprawki zostaną naniesione, by KP mogła zostać poddana ponownemu sprawdzeniu.
Osoby, które nie naniosą poprawek w ciągu dwóch tygodni, zostaną przeniesione do nieaktywnych.

Ponadto każda postać, która należy do formacji specjalnych, może zostać zdegradowana ze swojego stanowiska jeśli nie spełni określonych warunków.

Sponsored content
Kupa#2 Empty

PisanieTemat: Re: Kupa#2   Kupa#2 Empty


 
Kupa#2
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Skocz do: